Γυμναστική προσώπου.. Μέρος 1ο: Λαιμός

Το πρόσωπό μας, διαθέτει ένα πλήθος από σημαντικούς μύες, όπως ακριβώς και το υπόλοιπο σώμα μας, που ούτε μπορούμε να φανταστούμε. Άλλωστε, αν δεν είχαμε μυς δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε καμιά γκριμάτσα και γενικά θα ήμασταν εντελώς ανέκφραστοι. Με το πέρασμα του χρόνου οι μύες αδρανούν και ατροφούν και κατά συνέπεια δεν μπορούν να συγκρατήσουν το δέρμα και τους ιστούς. Όμως το πρόσωπό μας γερνάει γιατί αφενός ΄τεμπελιάζουν' οι μύες αφετέρου γιατί κάνοντας ένα σωρό γκριμάτσες και εκφράσεις σταδιακά  χαράσσουμε το δέρμα μας.



Αν ακολουθήσετε ένα συστηματικό πρόγραμμα γυμναστικής προσώπου, τότε σε λίγες εβδομάδες θα δείτε αισθητή διαφορά. Το πρόσωπό σας θα αρχίσει σταδιακά να αποκαθίστατε και θα σταματήσει να 'λιώνει' και να πέφτει ολοένα και περισσότερο.

Όσο εξασκήστε σε δυσκολότερες ασκήσεις, τόσο τα αποτελεσματα θα είναι καλύτερα. Στο τέλος, θα μοιάζετε σαν να έχετε κάνει ενα 'φυσικο' λιφτινγκ, καθως το προγούλι θα αρχίσει να υποχωρεί, ο λαιμος θα φαίνεται πιο ραδινός, το μέτωπο και τα μάγουλα θα αρχίσουν να ανασηκώνονται. Υπάρχουν αρκετά προγράμματα γυμναστικής και μασάζ προσώπου (όπως άλλωστε και στο σώμα), με αρκετά κοινά σημεία. Εμείς, διαλέξαμε τις καλύτερες ασκήσεις και σας τις παρουσιάζουμε με όσο πιο κατανοητό τρόπο γίνεται.

ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΙΜΟ


Βήμα 1ο: Σταθείτε σε όρθια θέση, με ίσια την σπονδυλική στήλη. Σκεφτείτε ο λαιμό σας, σαν να είναι προέκταση της σπονδυλικής στήλης.








Βήμα 2ο: Λυγίστε απαλά το κεφάλι σας προς τα κάτω, προς την κατεύθυνση του στήθους. Θα αισθανθείτε ένα ελαφρυ τράβηγμα στην σπονδυλική στήλη. Αφήστε το βάρος του κεφαλιού να λυγίσει το λαιμό και μην σπρώχνεται με δύναμη προς τα κάτω. Μετρήστε μέχρι το τρία.


Βήμα 3ο: Ανασηκώστε το κεφάλι σας προς τα πάνω. Θα αισθανθείτε ένα ελαφρύ τράβηγμα στο μπροστά μέρος του λαιμού. Χαλαρώστε, αφήστε το κεφάλι σας να πέσει προς τα πίσω και μετρήστε μέχρι το τρία.







Γυμναστική για το προγούλι, γυμναστική για το λαιμό
Βήμα 4ο: Τραβήξτε το πηγούνι σας, προς τα πάνω. Το κάτω χείλος θα ανέβει ψηλότερα από το πάνω χείλος. Καθώς έχετε σηκωμένο το πηγούνι γύρτε ελαφρά λιγο πιο πίσω, Θα αισθανθείτε το κάτω μέρος του σαγονιού (εκεί που σχηματίζεται το προγούλι, να τεντώνεται). Αυτούς τους μυς ίσως και να μην τους έχετε αισθανθεί ποτέ ξανά και να αγνοούσατε την ύπαρξή τους. Μείνετε σε αυτή την θέση μετρώντας μέχρι το τρία.

Τα βήματα 1,2,3 και 4 επαναλάβετέ τα τρείς φορές πριν προχωρήσετε παρακάτω.

Γυμναστική προσώπου, γυμναστική για το λαιμό, γυμναστική για να φύγει το προγούλι
Βήμα 5ο: Αρχικά ευθυγραμμίστε το κεφάλι σας. Στη συνέχεια γύρτε το απαλά προς το πλάι. Μην πιέζετε αλλά αφήστε το βάρος του κεφαλιού να πέσει απαλά προς το πλάι. Θα αισθανθείτε ένα απαλό τράβηγμα στο πλαϊ του λαιμού. Η άσκηση αυτή βοηθάει στην ελαστικότητα του λαιμού. Μετρήστε μέχρι το τρία.





Γυμναστική για το προγούλι, προγούλι γυμναστική, γυμναστική λαιμού
Βήμα 6ο: Επαναλάβετε το προηγούμενο βήμα αλλά απο την άλλη πλευρά.

Τα βήματα 5 και 6 επαναλάβετέ τα τρεις φορές πριν προχωρήσετε παρακάτω.






Βήμα 7ο: Ισιώστε το κεφάλι σας.


Βήμα 8ο: Κάντε απαλά τρεις ολόκληρες περιστροφές του κεφαλιού σας. Κάντε τις στροφές αργά ώστε να αισθάνεστε την κάθε κίνηση. 









2 σχόλια:

  1. Υπάρχουν ασκήσεις για σύσφιξη κοιλιάς άμεσα για να μην κάνω κοιλιοπλαστική?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν ξέρω αν θα έχει αποτέλεσμα αλλα μου φενεται ενδιαφέρον

    ΑπάντησηΔιαγραφή